13 ian. 2012

Gata cu subdomeniul blogspot

Salut , astazi 13.01.2012 am dat comanda de un domeniu mistocareala.ro si un pachet de hosting de 5 gb spatiu . Urmatoarea luna voi scurta hostul . Am gresit cand am adaugat 5 gb spatiu , dar nu`i nimic invat din greseli . Toate astea m-au costat 15 euro . Am ales plata prin sms , mi se pare mai convenabil pentru mine :)) . Acum domeniul e in asteptare . Cand imi v-a da drumu la domeniu va voi anunta . Urati-mi succes :) !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comentarii:

Anonim spunea...

De unde l-ai luat?

Mistocareala spunea...

L-am luat de la despregazduire.ro

cristian spunea...

Felicitari si multi ani inainte de blogareala.

Balanel spunea...

tot cu mine:)) :D:D

addicted spunea...

De aia miroase a prospetime pe aici, nu? Se apropie un val de schimbari. :)

C.L.M. spunea...

successsss! :> Felicitari!:>

Bianca spunea...

Te muti pe WordPress ,acum ca ti-ai luat domeniul ?

Anonim spunea...

succes! :>

stiLizer spunea...

Felicitări pentru achiziţionarea domeniului, şi da, 5GB sunt un pic cam mulţi, undeva la 1GB-2GB e de ajuns pentru un blog unde urci şi poze din când în când.

Cosmin spunea...

Un articol foarte interesant multumim mult !

oferte bulgaria all inclusive spunea...

wow 5 Gb .. lasa ca mai parchezi domenii ;) ...acuma nu stiu cat de limitat esti la banda si pe ce servere ruleaza .

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Nu uita sa lasi coment !