12 dec. 2011

Cunosc 9 lucruri despre tine !

 
Eu cunosc 9 lucruri despre tine:
1. Citeşti acest articol
2. tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu...
3. Nu ai citit toţi "tu" că te'ai plictisit.
4. Nu ti'ai dat seama că există un "ta".
5. Acum il cauti.
6. Ti'a "cazut fata" căci "ta" nu scrie.
7. Acum incepi sa râzi.
8. Acum ma înjuri.
9. O sa publici asta mai departe sa râdă si alţii
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comentarii:

Pascu Adrian spunea...

mi-e frica...cred ca esti un fel de guru; cum de stii atatea lucruri despre mine? :-? :-s

Mistocareala spunea...

:))) .. simplu , cu putin farmec :)) si putina mistocareala stiu absolut tot ce faci cand citesti acest articol :))=))

pinguu spunea...

=)) auzi el

Muc Roz spunea...

Ce dracie:)))

Gabi spunea...

=)) ..eu nu te-am injurat :))

Diverse spunea...

:)am ras, recunosc!

Mistocareala spunea...

@Pinguu : ehe ..
@Muc Roz : interesant nu ?=))
@Gabi J. : e bine asa :))
@Diverse : cine nu rade la asta ?:))) e chiar amuzant

SzRoby.# spunea...

hm . .:-?

Balanel spunea...

mai vazusem asta pe Feisbuc :)) nu am cautat acel ta :))

laurentiu spunea...

bai fratzilor... ce a scris el aice nu conteaza ca e nou sau vechi totusi el a incercat si chiar a fost ceva amuzant.. si tu Roscovanu Flo dute-n plm de analfabet.. cand o sa sti sa scrii si tu facebook si nu ''feisbuc'' atunci ai ce cauta pe site-ul asta.. eu chiar sunt mandru ce a facut baiatu' asta aici adica putin amuzament dar ce poti sa ii ceri unui retardat ca Roscovanu Flo

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Nu uita sa lasi coment !