8 oct. 2011

Toamna friguroasa


Uitandu-ma pe blog si gandindu-ma la un nou articol , m-am gandit sa postez cat de repede a venit frigul :) . Vreau sa spun ca acum cateva zile , spre amiaza era soare si nu inghetai de frig . Acum am stat 2 ore afara si numai puteam de frig , si incepe sa imi curge putin nasul . Abia astept sa treaca toamna , iarna si sa vina primavara + vara .
La voi bate vantul si e frig ?
Astept comenturile voastre in sectiunea de comenturi !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comentarii:

pinguu spunea...

Eu prefer toamna si iarna. Primavara si vara nu prea imi plac:)

album spunea...

Da dar toamna a venit cam repede , nu ma asteptam . e si friguroasa tare .. :|

LoLz spunea...

Urasc toamna...Nu mi-a placut niciodata si nici nu o sa imi placa...Si eu astept primavar si vara. :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut ? Nu uita sa lasi coment !